Запитання

Якщо я поповню свій рахунок, коли я зможу використовувати кошти?

Якщо для оплати повідомлень Ви вибрали будь-який метод, крім "банківський переказ", то СМС повідомлення на ваш рахунок надійдуть моментально. Почати СМС розсилку ви зможете відразу після оплати. Термін дії Ваших SMS повідомлень обмежень немає.

Яка кількість символів доступна при відправці одного і довгих SMS повідомлень?

При підрахунку кількості символів в повідомленні враховуються знаки, пробіли, символи перекладу рядка. Обмеження для одного SMS-повідомлення:

Кирилиця - 70 символів;

Латиниця - 160 символів;

Якщо кількість символів перевищує вищевказані, тоді повідомлення ділиться на кілька частин, виходить, так зване - довге SMS. Обмеження для кожної частини довгого SMS повідомлення:

Кирилиця - 67 символів;

Латиниця - 153 символу.

Чи можу я інтегрувати sms-trade.com.ua зі своєю CRM-системою, сайтом, інтернет-магазином?

Так, у сервісу є API, підключитися до сервісу просто при наявності грамотного розробника. У разі питань пов'язаних з технічною частиною - просимо звертатися в службу підтримки.

Кому можна відправляти повідомлення?

Згідно із законом "Про рекламу" повідомлення можна розсилати тим абонентам, які дали згоду на їх отримання. Тільки в такому випадку масова розсилка SMS-повідомлень не є спамом.

Чи можна вказати потрібний час і дату розсилки?

Є можливість почати розсилку в конкретний час, наприклад 18.05 о 11:00, а також час її закінчення, наприклад 12:15. Обов'язково не забудьте поставити галочку. Якщо Ви плануєте розсилки більше - 1500 смс і вказати в повідомленні контактний номер телефону, то розділіть відправку на кілька годин. Таким чином call-центр зможе обробити всі дзвінки.

Як я можу підписатися в номері відправника?

У номері відправника вказується до 11 символів (цифри, латинські літери, тире, підкреслення, точка, пробіл, & і т.д). Ви можете вказати назву компанії або можете вказати номер телефону за яким з Вами буде зручно зв'язатися.

Причини не доставлених смс повідомлень:

Телефон абонента заблокований;

Некоректний номер абонента;

Закінчився термін життя повідомлення (абонент так і не включився);

SIM карта переповнена або помилка в SIM карті;

Оператор абонента заблокував маршрут або маршрут не підтримує;

Стільниковий зв'язок не стандарту GSM;

Не оновився статус повідомлення від SMS центру;

Передзвонити?